Palun oota, koostame just Sulle parimaid pakkumisi!
Kliki, et näha rohkem tooteid
Ühtegi toodet ei leitud.
Lisa veel 30,00 € ja transport on tasuta!

Veebipoe www.realkeskus.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Realiseerimiskeskus (registrikood 10635366),

asukohaga Ehitajate tee 110E, Tallinn.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Realiseerimiskeskuse veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub

tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik hinnad on märgitud EUR´ides.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.

Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Veebipood pakub

Smartposti, Smartkulleri ning Omniva tarnelahendusi.

Teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult kauba juures. Veebipoes

kuvatavad pildid on illustreerivad. Tegelik toote pakend, värv ja vorm võivad erineda.

Piltide kasutamine Realiseerimiskeskus OÜ nõusolekuta on keelatud.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks

tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.

Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda Maksekeskuse

pangalingi kaudu või muu Maksekeskuse makselahenduse abil.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Realiseerimiskeskuse arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul

põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud

raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi

juures. Täpne info kohaletoimetamise kohta on eraldi väljatoodud veebipoe jaluses rubriigis

kohaletoimetamine. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-4 tööpäeva

jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigust ei kohaldata toiduainete, jookide või muu igapäevaseks tarbimiseks

mõeldud asja kohta, mis antakse üle ettevõtja sagedaste ja korrapäraste ringsõitude käigus

tarbija elu-, asu- või töökohas vast. VÕS § 53 lg 2 sätestatule.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul

viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil

nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes

ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on

Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi

leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus

seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Tagastatavad tooted peavad vastama järgmistele nõuetele:

1. Tooted ei tohi olla kasutatud või määrdunud (kosmeetika jms.);

2. Tooted ei tohi olla rikutud või kaotanud enda väärtust;

3.Tooted peavad olema tagastatavad transportimiseks ettenähtud pakendis ning kaubandusliku välimustega (originaal müügipakend);

4. Tooted peavad olema koos etikettidega;

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või

esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte

hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks

oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi

saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest

asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood

tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui

kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või

puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe

aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul

asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise

ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe

poole, saates e- kirja aadressile epood@realkeskus.ee või helistada telefonil: +372 5311 5311

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab,

parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik

parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Kui ostja märkab, et kohaletoimetatud pakend on kahjustatud (kortsus, märg vms),

palub veebipood, et informeeriksite sellest meie klienditeeninduse osakonda (lisage

tellimuse nr ning foto pakendist) e-posti teel: epood@realkeskus.ee

Kui ostja märkab saadetise kättesaamisel toote mittevastavusi, tehasepraaki või

muid toote defekte, palub veebipood meid sellest koheselt informeerida eposti teel: epood@realkeskus.ee

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist

võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber,

aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba

ostjale saatmiseks. Veebipood on isikuandmete vastutav töötleja,

Realiseerimiskeskus OÜ edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvatele ettevõtetele

Itella Estonia OÜ ja AS Eesti Post (Omniva) selleks, et kohale toimetada kaupa ning

maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus ASile.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult

juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning

andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja

uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile

epood@realkeskus.ee või helistada telefonil: +372 5311 5311

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal

võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab

tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on

lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja

kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Seaded

Menu

Sa ei ole veel kasutaja?

Liitu siin