Veebipoe www.realkeskus.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Realiseerimiskeskus (registrikood 10635366),
asukohaga Ehitajate tee 110E, Tallinn.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Realiseerimiskeskuse veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub
tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik hinnad on märgitud EUR´ides.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Veebipood pakub
Smartposti, Smartkulleri ning Omniva tarnelahendusi.
Teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult kauba juures. Veebipoes
kuvatavad pildid on illustreerivad. Tegelik toote pakend, värv ja vorm võivad erineda.
Piltide kasutamine Realiseerimiskeskus OÜ nõusolekuta on keelatud.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks
tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.
Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda Maksekeskuse
pangalingi kaudu või muu Maksekeskuse makselahenduse abil.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Realiseerimiskeskuse arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul
põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud
raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi
juures. Täpne info kohaletoimetamise kohta on eraldi väljatoodud veebipoe jaluses rubriigis
kohaletoimetamine. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-4 tööpäeva
jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Taganemisõigust ei kohaldata toiduainete, jookide või muu igapäevaseks tarbimiseks
mõeldud asja kohta, mis antakse üle ettevõtja sagedaste ja korrapäraste ringsõitude käigus
tarbija elu-, asu- või töökohas vast. VÕS § 53 lg 2 sätestatule.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul
viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil
nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes
ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on
Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi
leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus
seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Tagastatavad tooted peavad vastama järgmistele nõuetele:
1. Tooted ei tohi olla kasutatud või määrdunud (kosmeetika jms.);
2. Tooted ei tohi olla rikutud või kaotanud enda väärtust;
3.Tooted peavad olema tagastatavad transportimiseks ettenähtud pakendis ning kaubandusliku välimustega (originaal müügipakend);
4. Tooted peavad olema koos etikettidega;
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või
esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte
hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks
oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi
saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest
asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood
tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui
kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või
puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe
aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul
asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise
ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe
poole, saates e- kirja aadressile epood@realkeskus.ee või helistada telefonil: +372 5311 5311
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab,
parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik
parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Kui ostja märkab, et kohaletoimetatud pakend on kahjustatud (kortsus, märg vms),
palub veebipood, et informeeriksite sellest meie klienditeeninduse osakonda (lisage
tellimuse nr ning foto pakendist) e-posti teel: epood@realkeskus.ee
Kui ostja märkab saadetise kättesaamisel toote mittevastavusi, tehasepraaki või
muid toote defekte, palub veebipood meid sellest koheselt informeerida eposti teel: epood@realkeskus.ee
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist
võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber,
aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba
ostjale saatmiseks. Veebipood on isikuandmete vastutav töötleja,
Realiseerimiskeskus OÜ edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvatele ettevõtetele
Itella Estonia OÜ ja AS Eesti Post (Omniva) selleks, et kohale toimetada kaupa ning
maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus ASile.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult
juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning
andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja
uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile
epood@realkeskus.ee või helistada telefonil: +372 5311 5311
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal
võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab
tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on
lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja
kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.